Werk

Golfstromen maakt grensverleggende ruimtelijke concepten, evenementen en communicatiecampagnes voor bedrijven en overheden.

Stad van de toekomst

Voor het Museon maakten we een interactieve tentoonstelling over het leven in de stad in de 21e eeuw.

Lees verder

Mozaïek­Brabant

Voor de Provincie Noord-Brabant maakten we samen met een groep coolhunters een serie trend-magazines ter voorbereiding van de nieuwe Omgevingsvisie.

Lees verder

PechaKucha Amsterdam

Vier keer per jaar brengen we een selectie van 's lands grootste creatieve talenten op het podium.

Lees verder

IJburg Serveert

Een concept-restaurant dat maaltijden serveert uit de keukens van Thuisafgehaald-koks.

Lees verder

Brand urbanism

Merken spelen een steeds belangrijkere rol bij het maken van steden. In 2010 waren we de eerste die deze trend benoemden. Vanaf 2013 doen we onderzoek, geven we seminars en werken we aan concrete projecten.

Lees verder

Pop-Up City: City-Making in a Fluid World

Ons eerste boek vertelt een inspirerend verhaal over de opkomst van pop-up-cultuur en haar impact op steden in de wereld.

Lees verder

10,000 Eyes

Een iconische campagne waarmee we het aantal winkelovervallen in de Rotterdamse deelgemeente Delfshaven met 100% lieten dalen.

Lees verder